Friday, October 22, 2010

~MELUAT!!!!~

Okay..., lame btol aku jengok Blog aku neyhh... bak kate owg dh naik berabuk.. huhu.. malas r nak update entry tapi sebenarnya banyak jew cite2 yg aku nk share kt cni. Hari neyhh aku emg terpanggil nk update entry sbb nyer adalah....................., aku ttbe jew ase naik menyampah n meluat ngan statement sum1 neyhh. Aku tau ak x patut ase cmtu sbb hak die lah kan nk wt statement pew pon ( lantak kau lah ) tp aku emg btol2 ase MENYAMPAH!!!! Nk tau sebab pew?? sebab si polan neyhh ckp jew lebih tp xde pon bertindak. Sampai aku pon leh naik menyampah. Menyampah yang teramat sangat lah..

Heyy Kau!!!
Tolong r sedar cket... Ckp tuh biar lah btol2.. Jgn main sedap ekot mulut jew nk ckp. Kuat lah cket, jgn lembik sgt. Aku tau Kau menderita, sakit menanggung..., tp sampai ble Kau nk cmni?? Lepas kan lah semua nyer.. Dri dulu aku dengar Kau nk mula idop baru.., tp Kau tetap same!!!! Aku dh busan lah dgr cite2 sdey Kau tuhh!!! Bkn ak jew busan tp owg lain pon same gak..

Pd Kau...
Aku mntak maaf lah lau Kau terase ngan pew yg aku ckp neyhh. Tp aku dh x tahan lah. Meluat, skt ati, menyampah sume de. Aku harap Kau tabah iye n TOLONG r BERUBAH. jgn POYO sgt!!!!

No comments:

Post a Comment