Friday, September 30, 2011

da red one represent is me


30 sept 2011 @ 14.41


salam...

diluah mati mak ditelan mati bapak.. x tau cmne nk cite. perasaan dan fikiran bercelaru. betul atau tidak keputusan yg nk dibuat., kate mereka "do wat ever u tink its da besh for u " x pon mereka kate begini " betul kew? dh pk masak2 kew? x syg kew? " so, byk persoalan yg timbul di benak fikiran.

setiap hari semakin mual dan meluat dgn keadaan di sekeliling. cuba untuk menyesuaikan diri seperti sedia kala tp bukan mudah yg di sangka. setiap senyuman yg terukir tak melambangkan ape yg dirasa di dlm, hanya kita dan yg maha esa yg dpt merasai keperitan yg dialami.

haruskah bertahan?

kate mereke., "cuba dulu" atau pon "try it first".. memang mudah bg mereka untuk melafazkan kate kerana mereka tidak merasa penderitaan yg kita alami. mungkin kita harus bertahan tp smpai ble? redha kah kite dgn semua ini? berkat kah hasil yg kite dpt selama ini? setiap saat sakit yg dialami semakin parah sehingga kite x terluah dgn kate tp hanya dgn linangan air mata..

adilkah?

ya, ketidak adilan itu ada. setiap hari dan setiap masa. hanya mereka yg prihatin akan sedar akannya.

hanya mereka yg merasai dpt merungkai persoalan ini.. sgt berharap semoga ada sinar harapan dan juga peluang di depan sana untuk kita kecapi..

1 comment: