Friday, May 18, 2012

untitle

Jumaat@18052012
21.15..


assalamualaikum...


first entry untuk tahun ni. Dah lame gler tak jenguk blog ini. Sangat sibuk tambahan pulak susah nak excess internet. so, semua nyer baru untuk tahun ni, career, love  life.. semua nyer berubah..semua nyer baru. 

: LIFE :

banyak yang dh berubah sekarang ni. kehidupan yg peuh dengan liku, cabaran dan macam2 hal lar. peningkatan umur buat kite akan lebih matag untuk membuat sesuatu keputusan yg terbaek. dengan keadaan sekeliling yang kadang2 buat kite rase sgt tertekan dan terpkse buat sesuatu perubahan tanpa kite sedar dan tanpa kite minta. apa yg kite mahu dlm kehidupan ini x semesti nyer akan kite kecapi. tapi jika berusaha, Insyaallah mugkin Allah akan permudahkan segala nyer..

: CAREER :

sudah bertukar tempat yg baru lagi. suasana yg sangat berlainan. tetapi lame2 oke lar. kije yg agak mecabar minda jugak kdg2 tp ia aka mendatang kan rasa busan pd insan2 yg tak suka buat kerja yg sama setiap hari. mane tak, setiap hari akan megadap acc yg sama, org yg sama, dialog yg sama. kadang2 tuh rase mcm nk muntah. tp disebabkan tanggungjawab, kene lar kite laksanakan juga. kawan baru di tempat kerja? hmm.., agak menarik sbb lebih kurang jew peragai nyer dengan kite. kite akan menjadi selesa denga org jika kite sama seperti mereka. bayak kerenah, bayak hal dan byk ragam.. kelakar bile egt balik keletah mereka bile bekerja.


: LOVE :

sesuatu yg menarik untuk di ceritakan. mugkin sudah ditakdirkan kami bersama. pernah berkawan, mejalinkan hubungan tp x lame atas sebab2 tertertentu, berbalah sehingga terputus hubungan. setelah sekian lama x berhubung, die kembali semula. pada mula nyer sebagai kawan tp lama kelamaan rasa syg, cinta itu terbit dari hati. so, bermula pada tarikh itu, kami mula menjalinkan hubungan yg lebih serius. lebih matang dan mempunyai matlamat. walaupun dengan keadaan jarak yg agak jauh memisahkan kami, tetapi atas dasar kejujuran dan kepercayaan kami terus menuju ke arah matlamat yg ingin dikecapi.. semoga Allah permudahka segala urusa kami dan makbulkan hasrat kami. saya sayang die. 





: byk lagi cerita yg mau di update. sy dan kawan2 sudah naek bukit broga. sgt serook. nanti aka sy update gambar nyer.:


No comments:

Post a Comment