Thursday, June 3, 2010

tipah tertipu..

punye lar berdebar nk check result semalam...,
persoalan d minda??
" agak nyer aku dpt pew ek??"
cuak nyer rase.., tuhan jew tau..
ble dh check.., alhamdulillah..,
pew yg aku ingin kan menjadi kenyataan..,
gembira x terkata..
dalam hati berkata...
"dpat gak aku sem neyhh.., ingatkan x lepas.."

keesokkan harinya..,
ble bkak facebook.., kwn2 post status yg berbunyi begini..,

"Dimaklumkan bahawa keputusan peperiksaan sesi Jan 2010 akan diumumkan secara rasmi pada 16 JUN 2010. Apa yang dapat dilihat di dalam ipelajar sehingga 16 jun 2010 adalah keputusan tidak rasmi - Pegawai Hal Ehwal & Pembangunan Pelajar"


lorhh.., x kew sengal nyerr..,
patut lerr pon.., plik gak aku bler result kua awal..,
hahaha.., agak efisyen dan berdedikasi gak ler lecturer aku skang neyhh...,
adehhh..., pening pale..
tapi pape pon kne r tuggu 16 jun neyhh..
baru ler tau result sebenarnyer...


No comments:

Post a Comment