Monday, November 15, 2010

Kau Kawan, Sahabat & Teman~


salam~

Dh dekat seminggu dok umah. Semakin ari semakin buhsan lak ase nyer. Time2 neyhh lak dok teringat kenangan ngan bdak2 umah terchenta. Bise lah rutin kami lau xde kje (p lau de kje pon same jew kot ).. BERGONJENG jew setiap mse walupun masing2 xde sen.. Emg tuh kehebatan kami.., Ley lagi berseronok walupun xde sen.. Tabik lah korng,, kite emg hebat terBaeekkk wookk!!!. haha~

Korang tau tak?? dh dekat 3 taon aku kenal korng n sebumbung ngan korng..., Aku ase hepi.. ( it's da besh time in ma life!!! ) Sbb pew?? sebab dari aku skola ag aku emg berharap dapat sangat duduk umah sewa ngan kawan2.. haha~ Hasrat aku tercapai beb!!

Sejak aku dok serumah ngan korng.., macam2 aku blaja k. Dulu aku bukan nyer tau masak, bayangkan lah nk potong bawang pon failed!!! Tp skang......, aku hebat seyhh.. (hak3 poyolah )
sume neyhh sebab aku dok serumah ngan kowng.. huhu

Egt x dlu aku n Aja kna kacau ngan NYAH?? hahaha~ lawak seyhh. 1st time kan korng tgok aku nages?? Bak kate Saleh.., muke ganas tp lam ati de taman.. Tp pstu slaloo jew korng tgok aku nages.. kenangan tol mse tuh.. ( aku sememeh k sebenarnyer..)

Sejak aku kenal korng, idop aku banyak berubah. Korang banyak ajar aku erti kehidupan sebenarnyer. Macam2 yang aku blaja ngan korng. Kite banyak harungi rintangan bersame. Slaloo bg nasehat sesame kite ( walupun de yg x dgr.. huhu~ ), Masak sesame ( tengkiu mala banyak ajar aku bab2 masak neyhh ) Stdy sesame, main sesame, Gadoh pon sesame.., Senang cite sume sesame lah..

Tp....., kite dh x duduk sesame lagi.. Kite sume dh de life masing2. Bawak haluan masing2. Aku harap walupun korng sume dh de life masing2.., kite jangan putus kan PERSAHABATAN yg kite bina selama 3 taon neyhh k. Aku nk kite still keep in touch. X mau de alasan xde kedit kew.., pew kew ekk sbb skang dh de fb ( no more excuses ) Aku doakan kite sume pat capai pew yg kite hajati nk2 pada huda n syapa yg nk kawen cpt tuh haha~...

Aku sayang korng sgt2...

Aku dedicate lagu kt bawah ney tok korng :

Ketika mula bertemu
Terasa bagai telah lama bersua
Kau sambut hulur tanganku
Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua suka dan duka bersama

Biarlah apapun rahsia
Dan kelemahanmu tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Andainya tetap serupa
[ Kau Kawan, Sahabat & Teman lyric found on www.lirik.my ]

Adakalanya kita juga saling terluka
Namun di akhirnya kita tetap bersama

Dan kini dipisahkan dua benua
Saling mengejar cita
Tak pernah kulupakan
Detik yang indah bersamamu temanku

Huuuu....aaaaa.....

(ulang dari mula)

Kupasti suatu masa
Engkau dan aku kan bertemu semula
Kembali menjalinkan detik nan indah
Untuk kenangan bersama


note : ase cm nk nages lah plak ttbe..

3 comments:

  1. mood : sedeyyy.....='(
    don wory...kte still akn keep in touch k...
    lgu sape ni ek?

    ReplyDelete
  2. hehehhee...aku n huda je la nk kwen awl ek??ko xnk??silap2 ari buln ko kawen dlu b..huhuhu..aku nk jd pgapit ko tau..hahaha.rindi gle kt kowg...rindu nk gado ngn ko..hehhehehe..kenangan trindah..huhu

    ReplyDelete
  3. keep in sentuh2....smoga sume berjaya dunia akhirat...AMIN

    ReplyDelete