Friday, December 17, 2010

dugaan

salam...

Lame x update entry.., bak kate owg dh bersarang tp blog aku neyh bkn jew bersarang malah lebih dari tuh. Bkn xde stori nk share tp disebabkan oleh en beruk yg sakit tenat, jd x patlah nk update entry...

Setelah kian lame dok melepak kt rumah.., akhirnyer penyakit lame aku sudah kembali iaitu penyakit terlalu emosi sehingga kadang kala ianya tak dapat nk d kawal. Rase cm nk hentak kepale jew kt dinding sebab terlalu tension. Macam2 lah nk kna pk.. kje, cri wet, arrgghh.., emg ssh btol lah. Nk pulak skang mmber2 sume dh start kije tp aku???? masih lagi d takuk lame.. Emg stress btol!!!

Tuh tnsion ngan realiti hidup lepas blaja, neyh plak sal seseorang. Sangat tidak phm bhase!!! X tau nk ckp bhse ape supaya seseorang neyhh boley phm.. ( aku ckap arab kang lg dok ternganga ) aduhh.., ade jugak spesis manusia cmni kt dunia.. Aku pon x phm r seseorang neyhh dri planet mane. Mungkin bg orang lain, dapat seseorang cm die akan bahagia. tapi bukan aku.. Kate orang aku tak geti nk bersyukur dengan pew yg ade.. Bkn aku tak geti bersyukur tp aku......... ntah lah susah lah nk ckp.

Mungkin aku perlukan mase untuk lalui sume kehidupan alam dewasa. Harap sgt dapat pew yang aku inginkan. Sgt2 berharap.

Kepada seseorang tuh.., tolong bg sy ruang untuk berfikir dan mase yea. Satu hari nanti semua akan kembali normal. Insyaallah lau d izin Allah..
sekian......

1 comment: