Friday, October 7, 2011

.:da yellow one:.



00:35 @ 07 october 2011

salam...

Kesinambungan entry sebelum ni., yess keputusan sudah di buat dan tidak akan berpatah kembali. Akhirnyer surat sudah di hantar pd owg yg berkenaan dan dengan rasmi nyer aku sudah tamatkan perkhidmatan dari tempat tersebut.

Memang berat hati sebab tak sangka pengakhiran nyer begitu. Sangat emosi semasa hari kejadian. Empangan yg ditahan akhirnyer pecah jua. Walau pun keputusan dibuat oleh aku sendiri tp keberatan dan kesedihan tetap terasa. Sebab nyer di situ lah bermula nyer hidup aku sebagai seorang yg berkerjaya dan di sana jugak lah aku dapat gaji aku yg pertama dan segala nyer bermula dari sana.. i will mish dat place damn muchh!!

Terima kasih pd sesiapa yg terlibat yg banyak bg support dan ilmu sepanjang aku berada disana. Halal kan segala apa yg pernah diberi pd aku dulu yea. Dan pd yg tinggal disana lg wish you all semua besh of luck., kene kuat dan gigih selagi boleh. Tp lau dh tak tahan sangat angkat kaki macam aku oke.. huhuhu~

Bila keputusan dh dibuat, tak boleh tarik balik. So, after dis aku akan mula berkhidmat di tmpat baru, environment baru, kawan baru, management baru dan semua nyer baru. Sangat berharap agar kehidupan dan perjalanan hidup berjalan lancar.. Amin..

1 comment: