Saturday, July 14, 2012

jejak redang 2012


15.31@home sweet home


assalamualaikum... 

hollaa... disebabkan harini aku balik kije awal dan tak tau nak buat ape, aku upload lar pic holiday ritu. Actually, last month aku dan beberapa lagi member g holiday kt Redang. Plan nyer ramai yg nk follow, tp disebabkan yg lain ade komitmen yg tak dapat dielakkan, so beberapa kerat yg tinggal ni lar yg nekad nak pergi jugak. Pakej 3 hari 2 malam ni not bad lar..Agak reasonable.. Untuk sesiapa yg nk datang untuk honeymoon kew, bawak family kew or nk tenangkan diri, tempat ni memang aku suggest.. Korng sume boley google lar Mutiara Redang Beach Resort untuk maklumat lanjut yea.. So, malas nk cite byk.. Jom tengok pic yg sempat aku upload ni..













 baru sampai jeti




ni lar beberapa kerat yg tinggal









 baru sampai resort








otw ke resort..







nak snorkling






sangat cantik kan.. original foto oke






tak tau ape yg dorng cuba buat.. berlatih gimnastik kot..





time snorkling






hari last nk balik





moment ngan korng memang best.. unforgettable.. sweet..=)












 p/s: kamoo2 nanti kite holiday tempat lain yea.. mish da moment..





No comments:

Post a Comment