Sunday, July 8, 2012

 assalam...
21.49@home sweet home..




kenape tiba2 kite boley rase menyampah ngan org? sedangkan die tak buat ape pon.. die layan kite dengan baek jew.. terima kite seadanyer, layan kerenah kite yg cam hampeh. cuba buat yg terbaek untuk kite. semua nyer lar die buat untuk kite bahagia dan sentiasa tersenyum.. tapi kite? susah lar nak ungkap perasaaan yg ade dalam hati ni.. bagi org yg pelik cam aku ni,  susah nk tau perasaan sendiri, ape yg aku rase, ape yg aku nak.. kadang2 aku rase macam tipu diri sendiri dan org yg berusaha buat aku tersenyum.. setelah lame ngan dier, aku makin keliru, keliru ngan perasaan aku. patut kah aku berterus terang? ape yang aku nk dari dier? aku terlalu memendam perasaan  aku sendiri. tak siapa tau ape yg aku fikirkan , ape yg aku impikan dan ape yg aku ingin kan.. aku takut dengan diri aku sendiri. siapa lah aku untuk bertindak demikian.. aku pernah minta untuk tidak berhubung dengan dier untuk seketika tapi semua nyer tidak lancar seperti yang aku inginkan.. aku kate aku rindu.. tapi aku tak rase.. ape yg aku luah x same ngan ape yg ade dalam hati aku.. aku kate aku sayang.. tapi...... sumpah aku keliru dengan ape yg aku rase skang ni.. betul ke tindakan aku skang ni? patut kah aku hentikan semua ni? adakah ape yg aku lakukan skang ni adalah kehendak semata2 yg dipengaruhi keadaan sekeliling aku sahaja.. aku perlu lakukan sesuatu.. aku perlu berterus terang.. aku perlukan masa untuk semua itu.. tapi aku perlu cepat bertindak agar aku tidak mensia2 kan masa aku dan dier..

















 p/s: maafkan sayer.. =(



No comments:

Post a Comment