Monday, July 16, 2012

mereka dah di cop!

21:16@home sweet home..




assalamualaikum...








yes..aku busan lagi harini. so, aku update lagi entry untuk bulan ni.. Entry kali ni nk cite pasal tunang.. Bukan aku yg bertunang tp member-member aku yg bertunang. Dalam masa dua bulan ni, dua orang member aku tunang. Macam tak sangka pulak dorang dua ni. Tak ade angin tak ade ribut dengar jew nk tunang. hahaha..Walau ape pon, tahniah pada korang berdua sebab dah melangkah ke peringkat yg seterusnyer yer. Hopefully, korng dapat bersabar dan bertahan dengan dugaan dan jugak cobaan yg mendatang. So, sebagai tunangan orang, korang pon kene lar ingat yea. Orang kate bila kite dah bertunang, sebelah kaki kite dah melangkah untuk pikul tanggungjawab.. Betul or tak tuh aku tak pasti.. So, jangan nk jeles ngan kami yg masih single2 ni lau lepas ni kami nk merongeng bersama team single.. hehe...Tak banyak pon pic yg di upload.. Juz pic tunangan orang ni saje yg ade..






congrate syafa..=)



congrate mala =)



ni pulak pic cik puan tunang n cik single..   





























p/s: who will be da nex person?

No comments:

Post a Comment